Een kleine greep uit de werkzaamheden waar ik bij kan helpen:


- complex agendabeheer

- emailbeheer

- organiseren van vergaderingen en bijeenkomsten

- notuleren

- teksten redigeren

- maken van (dienst)roosters

- SharePoint *
- website onderhouden
- facilitaire zaken
- evenementen en uitjes organiseren**
- (digitaal) archiveren
- facturatie en betalingen
- social media ondersteuning

- webinars
- trainingen
- workshops
- nieuwsbrieven
- klantcontact
- personeelszaken
- relatiegeschenken
- wat je nog meer los wilt laten.

Maken wij binnenkort een plan van aanpak onder het genot van een kopje koffie of thee?

 

* SharePoint:

Steeds meer bedrijven maken gebruik van SharePoint. Soms mist in het bedrijf echter bepaalde kennis waardoor het niet op de meest efficiënte manier wordt ingezet. Ik kijk graag met je mee of hier winst te behalen is.


**Evenementen organiseren:
Elke gelegenheid en elk bedrijf vraagt om een ander soort evenement. Daarom maak ik elk voorstel op maat. Samen bespreken we jouw wensen omtrent het thema, het doel, de locatie, catering en natuurlijk het budget.

Bij het organiseren stel ik altijd de verwachtingen, behoeften en wensen van jou als klant centraal. Zullen we die binnenkort samen bespreken?

Je kunt me bellen of mailen voor het maken van een afspraak:
06-51245287
info@kiessecretaresses.nl